CNAS încearcă să răspundă nevoilor pacienților. O comisie specială a fost creată în acest sens

Casa Națională de Asigurări de Sănătate face demersuri pentru a fi cât mai aproape de pacienți. Astfel, instituția a înființat o Comisie pentru Dialog Permanent cu Pacienții. 

Din această comisie vor face parte organizații și asociații, legal constituite, care militează pentru drepturile pacienților din țara noastră. „Orice decizie pe care CNAS o ia şi orice acţiune pe care o întreprinde trebuie să fie în interesul pacienţilor. Pentru a avea o imagine cât mai clară despre nevoile şi interesele pacienţilor din România, este nevoie de un dialog onest, transparent şi constructiv. De astăzi, acest lucru se va realiza permanent, în mod oficial, prin constituirea acestui parteneriat instituţional la care sunt invitate să fie parte toate organizaţiile şi asociaţiile constituite în mod legal, care reprezintă interesele pacienţilor din România. Ne vom asigura că toate deciziile luate de comun acord în urma acestui dialog deschis vor fi puse în aplicare” susține Andrei Baciu, noul președinte al CNAS. 

Prima întâlnire a Comisiei pentru Dialog Permanent cu Pacienții s-a desfășurat deja, iar la dezbateri au participat peste 50 de asociații care militează pentru drepturile pacienților. La nivel național, potrivit unei statistici a CNAS, există peste 200 de astfel de organizații. 

Tags: , , ,

Ți-ar putea plăcea

De interes